mitä ihmettä? mie en oikein osaa suhtautua.. jarno haluaa minusta vain kaverin koska "ajatuksen on sekasin, enkä oo valmis uuteen suhteeseen"..

baarissa se piti kättä minun lanteella, hymyili ja katsoi suoraan silmiin.. ja kävihän se käsi vähän muuallakin..

eikai se vain pelaa.. ei jarnon pitäny olla sellanen! tosin se oli humalassa ja pyysi seuraavana päivänä anteeksi jos pidin sitä törkeenä, mutta miten voin pitää sitä törkeenä kun tekisin mitä vain saadakseni sen.. ja jarno teki sen lempeästi. ei mulla tullu hyväksikäytetty eikä likanen olo sen kosketuksesta..onneksi kuitenkin kävelin pois siitä. hymyilin ja lähdin, en mie oikeastaan edes suunnitellu jäämistä. kattokohan se perään? ajatteleeko se minua koskaan? MITÄ SE MINUSTA HALUAA?

"kaveri" se sanoo, mutta eleet antaa ymmärtää ihan muuta. jos se haluais minusta vain hetken huvia nii miks se sitten ois "jättäny" minut.. miks se ois ollu niin huolissaan siitä että loukkaa minua?

voi herrajumala taas mie teen tätä! mie teen omassa päässäni mukavimmastakin jätkästä kieroilevan paskan..ei kannattais suurennella toisen parin kaljan jälkeen tekemiä juttuja, eikä olla näin saatanan vainoharhanen koko ajan. eilen mulle oli vielä selvää, että rauhassa katon mitä tästä tulee.. jos jarno minut haluaa niin se kyllä tulee sitten minun luo. ja jos ei niin ei sitten, mie en aio roikkua ja rukoilla.. jos et jarno kulta hyvän päälle ymmärrä niin vejä sitte kuivat. kiitos.